ett år går för jävla fort!

2011-04-21 @ 03:37:01

Snart ett år sedan jag satte mig på planet och for hit. Den 24:e varde. Idag är det den 21:a och det är en sjuk känsla. På lördag åker jag till Lisa =D

Nu är det så att det har skett lite drama här i kring. I love drama. Vanessa, min au pairvän från tyskland har varit här i 8 månader, hon har alltså 4 månader kvar. Hennes värdmorsa vill tydligen bara behålla henne till juni och skickade ett mail om detta till deras counslor. Utan att nämna det här för stackar vanessa. CounslerN ringer då till vanessa och berättar att familjen bara vill ha henne till juni, p.g.a diverse fula anledningar och hon känner sig rätt så sviken att dom inte ens hade berättat detta för henne. Cynthia, host mom from hell, lackar då på counslerN för att hon ringde o berättade detta och skickar ett redigt aggresivt mail med svordomar och shit. Vanessa vill inte bo kvar i denna familj och går in i rematch - hon vill byta familj. Och vad passar inte bättre än att då byta av mig som precis ska åka!? Perfect match. Här kommer twisten; Min familj och vanessas familj är s.k "vänner" och den här rematchen har skett bakom deras rygg kind off. Igår fick Cynthia reda på vilken familj vanessa har bytt till och lackar rejält på både vanessa och min host mom. Kallar dom för Backstabbers osv. Min morsa tycker då att hon e en bitch!

jag gillar drama, även fast det e en klurig situation just nu! Nu hänger jag o vanessa i mitt rum, hon ska sova här inatt!

Cynthia är nog mest arg för att det e hon som sitter i skiten just nu, utan någon ny baby sitter. Men hon satte sig själv i denna situation och jag skullle vilja säga that she is SOL. SHIT OUT OF LUCK. Helt enkelt. Den lilla ragatan.


Spring break denna vecka och det betyder att jag har båda kidzen. Idag har vi lekt både inne och ute. O granngrabbarna kom över för lek hela eftermiddagen. Solig o varm afternoon som fan =)

lite pics wråå





härmapa! haha hon vill alltid lära sig att rita det som jag ritar ;)



ChillaRN




Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett år går för himla fort, jag håller med. Ett år sen vi såg ryggen på dig försvinna i dina ljusblå jeans i den lååånga hallen på Arlanda...kan säga att jag grät en skvätt när vi åkte där ifrån. Sen har vi träffats overthere, vilket var otroligt häftigt och kan säga att jag grät en skvätt även i den inte så lååånga men ack så stooora hallen i New York, när vi skulle åka därifrån och lämna dig kvar.Det ska bli skönt att få hem dig dotra mi!

2011-04-22 @ 18:40:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback