Har e jag!

2011-04-25 @ 17:20:28

Jag sitter just nu i en datasal, i georgia. Brenau university, lisas skola. Kanner mig tillbaka i skoltiden da det e samma macdatorer har som pa media, duve! Lisa gick just for o ha redovisning i grafisk design. Hennes stuff sag excellente ut!

Flog hit i lordags, spendera kvallen i atlanta, akte sedan hit till gainsville pa sondagen. Vi har mest hangt o chillat. Om tre dagar ska vi aka till North Carolina, for att pa sa vis avsluta lisas skolar!
Sen sa kan vi inte bo har langre! Flyttar troligtvis hem till hennes hostfamily.. sen vet man inte vad som hander tills den 7 maj da jag borjar min west coast trip!! Kanns skont att vara helt friiiiiiiiiiiii!
Sa i lordags sa jag hejda till familjen, fast jag kommer ju tillbaka over en natt och hamtar mina resterande vaskor. Det rann tarar om och om igen. Jag kunde inte sluta. Kandes riktigt tungt faktist! Men jag ser det positivt: Kan ju bara betyda att jag har haft ett riktigt bra ar dar med denna family!
Nu ar det mandag och vanessa har tagit over mitt gamla jobb! Hon borde vara pavag att hamta teddy fran skolan den har tiden! ah han ar sa sot! puss.
Den 18 maj kommer jag catcha flyget hem till sverige och den 19 maj kommer jag att landa, kl 11.50 ! Var beredda gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback