hallå mina vänner!

2011-04-11 @ 16:30:23

ny vecka, ny helg har passerat! Detta betyder att jag har två veckor kvar att jobba. Det ska bli så obeskrivligt skönt att packa ihop mina saker, säga hasta la vista baby, dra från detta hus o resa o leva livet! Jag e väldigt lycklig över att jag har bott i denna famlij under året, men som sagt..ett år räcker! I fredags började maddie skrika åt mig o klaga på att jag inte hade matchat ihop hennes strumpor. Hon seriöst skrek på mig, högt o länge! Vilken jävla brat hon är, tror hon att jag e en slav el?!
1. Hon lägger omatchande strumpor i tvätten, hur fan ska jag då kunna matcha ihop dom när de är nytvättade?
2. Jag hade matchat de som gick.
3. Hon hade ett tiotal brand new ones.

Hon avslutade det hela med att snäsa o säga att när hon kom hem från skolan så skulle hon minsann matcha ihop alla strumpor, så det blev gjort.

Då skrek jag tillbaka;  GOOD FOR YOU MADDIE, GOOD FOR YOU!!!

haha..farsan ligger i rummet  bredvid o hör allt. Who the fuck cares?



I lördags blev det utgång i West chester. Jag, emma, jenny, aniko. Vi gick in till tecca. Jag hade mitt lånade fake-leg, som det inte ens är jag på bilden, på. Behövde inte ens visa upp det! Tänk om det alltid kunde vara så du?

Där inne kunde man hitta Bam Margera, killen från jackass, sk8ARN. Jag o jenny gick fram o snacka. Väldigt hög musik, gjorde det svårt, så omfamna honom runt halsen för att snacka i hans öra, tjejen bredvid tar ett fast tag om min hand och knuffar bort mig haha. (mens eller?)

Blev även en sväng till ryan's bar. Jag gillar ryan's bar, alltid så mkt folk! :D

Visst fan, i fredags var det cluster meeting, ni vet, då alla au pairer samlas. Denna gång vare bowling som stod på schemat! Emma o jag, fett pepp på detta, åker dit med inställningen att sätta sverige på prispallen! Högst upp! "vi ska mosa dom, sopa banan med dom, äga sönder dom så deras självförtroende tappar suget"  Kommer dit taggade till tusen, hamnar på samma bana som tre tyskar o en brasilianare. Tyskarna står där o ser borttappade ut.. dom har aldrig spelat bowling förut!!! HUR MESIG FÅR MAN VA. 

Alltså au pairer kan ju en av de "nördigaste" människosorten. Jag är inte inräknad bland dom. Men ni vet, konstiga kläder, tyst, timid, snackar inte gärna utan står o ser lite lost ut. Jag menar det var discoljus, discomusik, DISCOBOWLING! nåväl, jag o emma drägga ur, tjoa o tjimma. dansade runt. Vissa skrattade åt oss, men även tre andra tjejer med oss, dom va sjyssta!  Så på torsdag ska vi ta med dom till Mckinzeys o ha trevligt! Jag o emma toppade iaf listan o många var imponerade över våra skills i bowling!

Nu tänkte jag bjuda på en salig blandning av bilder!



new york city; matilda, jag, emma, caroline



I hummern; jag, max, matilda




weekend class in maryland; jag, lovisa, niclas, sandra




Lovisa från Göteborrgggggg o elin från ktown.


Kommentarer
Postat av: TOBBE E HÄR TOBBE HAR LANDAT

hahaha, äej fyfan vilket roligt inlägg man bräckte till med här då!



"mens eller?"



Sätta Sverige på prispallen, det är alltså takter det! Glad att du inte tillhör det där mesiga människosläktet, GOOD FOR YOU, ELIN, GOOD FOR YOU. Menfrihlvte, sluta sabba flickans sockar!! ;)

2011-04-11 @ 21:17:05
URL: http://lisagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback