åke, e ja snål!?

2011-02-08 @ 19:07:59

sådäääär ja, hejsan mina vänner! Då va den lediga veckan slut för länge sedan men gud så skönt det va att bo själv ett tag. Inte ta hänsyn till någon annan familjemedem, grymt skönt. maha.

Innehållsrik vecka;
*legat på soffan o kollat film
*suttit i fotöljen druckit smoothie käka frulle, lunch, middag kollat tv
*varit högljud, sjungit högt, tjoat högt
*pratat med mig själv, hunden o fisken
*utvecklat ett starkare relation mellan mig och april (hund)
*haft inneboendes tors, fre, lör.
*badat i badtunna o druckit öl, vin, öl igen
*varit berusad på en torsdag
*kommit hem seeeent, eller tidigt på morgonen efter häng hos kompisar
*förfestat gått ut på krogen
*blivit påkommen av att använda min svenska kompis ID
*blivit utkastad från ryan's bar
*fått gratis shots för man  e blond o svensk
*dratt på hemmafest
*dratt med random äldre man till hemmafest (han hade kul)
*pratat hemligheter med matilda o emma
*dansat galet
*skrivit uppdrag på lappar som man sedan skulle utföra på krogen
*blivit häpen då familjen kom hem tidigare än väntat på söndagen och alla tomma flaskor stod kvar i köket

det va lite snabbt om vad som hänt.


Nu är det redan tisdag o imorrrn onsdag, keep's on rollin' så att säga. Ikväll ska jag hänga med en tjej som heter kasey - australienare. kanske samlar ett gäng för att gå o se "the roommate".

Visst ja. lördagsmorgon - telen ringer man blir väckt av Lori Henry. Min counsler här i amerika, som hjälper oss au pairer om något skulle gå tokit. Hon ringde för att be mig kontakta en av de nya, ta med henne ut o umgås. Lori henry, förstår ni, hos henne ligger man bra till. Jag och min vän matilda är hennes så kallade "social butterflies" som hon så fint uttrycker det själv. Hon har tipsat oss två till kanske 10 andra au pairer som kommer hit och vill ha vänner. Just för att vi e två hyvens flickor helt enkelt. Frågan e bara om denna nya 26åriga anja från sydafrika vill umgås med en 20åring som mig? JA klart hon e sugen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA,"Lori henry, förstår ni, hos henne ligger man bra till. " så jla sött!

2011-02-08 @ 21:32:12
URL: http://lisagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Mamma at home

Alla dina äventyr under veckan är sådana jag själv kanske skulle ha gjort i en annan tid för länge sen....men, att bli utslängd från en bar har jag aldrig blivit och jag blev lite rädder när jag missuppfattade meningen där du skriver att du dragit med en äldre man på hemmafest!!! huva!!! Fast jag fick ju sen en översättning av dig, då blev jag lugnare, tack! Kan väl bara säga igen: Var rädd om dig flickan min, det verkar ju inte vara små mysiga hemmakvällar framför tvn precis. Det blir skönt att få hem dig. Puss o kram

2011-02-09 @ 23:53:25
Postat av: Juni

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2011-07-13 @ 21:31:21
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback