inte för sent sa jag?

2011-01-29 @ 20:45:50

sluta med att jag va hemma kvart i fyra! Men det vare värt. Upp klockan sju i morse. Men som tur va blev det inge grovjobb och innan tio var jag till sängs igen. Så nu ligger jag här i min säng, har precis skypat med mooorsan och a tiny bit med mia och co. Dom har girls night out, liiite sugen man blev. Men jag får ta igen det här på hemmaplan ikväll. Ut i west chester och härja lite. Men miss my girls.

Hade rrrrriktigt kul igår! Wohooooo! älskar att emma alltid dräggar ur och att matilda alltid är lika mycket party! 


Kommentarer
Postat av: Ordmärkar'n

hahaha, "grovjobb". fult!

2011-01-30 @ 19:28:38
URL: http://lisagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback