Ut i west chester

2011-01-30 @ 02:50:33

Taxi-Emma kommer snart o hämtar upp mig! Vi ska till landmarks o dricka öl ur ett högt ölrör. Det är något vi velat gjort länge, alltid så avundsjuka när vi sett andra ha ett sådant stått på bordet! I taxin sitter även aniko, matilda, jasmine. Så vi blir la ett gäng! wooohoooooooooo. Tänker inte köra idag, matilda o jag tar en taxi hit när vi ska hem senare. Vi kör sleep over här hos mig. Det vet inte mina host parents än men det brukar ine vara något problem. Får säga det innan jag drar.

Så imorrn kl elva drar familjen novak på kryssning till bahamas och jag ska bo här själv i en vecka, med hunden! IM FREEEEEEEEEEEEEEEEE. YES. jag säger; vinkväll, middagslagning, bada ute i badtunnan, ofc en kall i handen på det!

Hade gött mina vänner så kanske jag slänger upp en bild på det gigantiska ölröret. TJO


Kommentarer
Postat av: ölrör *inandning*

ÖLRÖR - kanske det fulaste och bästa ordet from now on. glöm aldrig de'!

2011-01-30 @ 19:35:24
URL: http://lisagoesamerica.blogg.se/
Postat av: elin

haha jag vet, älskar ordet

2011-01-31 @ 04:49:29
Postat av: Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 11:10:29
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback