lunchdags?

2011-02-10 @ 17:55:01

javissst. ska snart luncha här med lillgrabben, sen drar vi fyra hus bort på playdate.
Har fått lite ångest över saker som ska göras innan hemgång . . så jag skrev ned allt på en lapp och jag ser fram emot att bokka av den, punkt efter punkt. Det kommer fixa sig.

Igår fick jag brev från aupair in america. Dom har fått min förfrågan om flyg hem o ska göra sitt bästa för att pricka in det datumet jag ville. Vet inte om jag ska gå ut med det eller inte? överraska litegrann kanske!?

Ikväll ska jag jobba, amy o keith ska ut o käka o ha kvalitetstid. Undra dock hur dom lägger upp dagen för jag får inte jobba mer än tio timmar per dag. SÅNNA E REGLERNA.

Var på gymmet igår. Började i måndags igen .. haha fattar inte vrf jag svackar o sen börjar osv. Nu ska detta hålla i sig!! Inte varje år man har gratis gymkort förFAN. Körde 30 min på en slags elliptical trainer, kändes braaaa. Sen körde jag pilatesboll shit o annat.  Åker tillbaka imorrn o tränar innan fredagsfestligheterna sätter igång. Jag och matilda ska hänga med ett gäng killar på hookah bar. Vattenpipa-bar o man får ta med sig eget dricka om man vill haha. Vi träffade dessa killar på ryan's bar ca två veckor sedan o nu ville dom ta med oss ut. Ska bli roligt med nytt folk!

NEHE LUNCHA VARE JA! TJA



Kommentarer
Postat av: Åke (Evas pappa)

vafan, har du slutat blogga eller? skärp de'h. man vill ju hålla lite koll.

2011-02-24 @ 06:13:32
URL: http://lisagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Bonny

Det var länge sen jag gjorde nåra comments på dina bravader. Det verkar inte hända nåt nytt där över men här hemma i snölandet börjar jag ladda inför mars´ första söndag. Får väl hoppas att det ej blir too much sun day, då tar antagligen krafterna slut lite för tidigt.

2011-03-01 @ 22:58:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback