WELCOME TO SAN FRANCISCO!

2011-05-09 @ 09:17:46

Så vad visste jag egentligen om san francisco innan jag kom hit? Att det fanns feta uppförsbackar som man sett i en del filmer?  SANT. Men jag trodde det fanns två stycken typ. Denna stad kryllllllar ju av uppförsbackar och nedförsbackar.

Idag har vi åkt runt och sett mycket av staden! Jag gillart. Vackert med alla små viktorianska hus längs smågatorna. Många fina vyer har det bjussats på med. Golden gate bridge, alcatraz, viktiga byggnader osv haha.

Dinerade på Hard rock café nere vid hamnen!  Like it.  Har blitt mycket strosande idag, försökt knäppa coola bilder.. gick inte så jävla bra!





Redo för dagen! Första bilden. Kl. 8.30 vare dags att sätta igång. Snygg skugga *inandning*



golden gate baby! Me and Julia.




quite the view



enjoying ittttt











IMORRN DRAR VI VIDARE TILL L.A!


Kommentarer
Postat av: fia

åååh det ser underbart ut kusin! Hoppas du njuter av sista tiden borta! Längtar efter dig!! :) PUSS <3

2011-05-11 @ 20:42:18
URL: http://fiaias.blogg.se/
Postat av: Anonym

Eftersom jag var statist i movien "Goddag yxskaft" så känner jag till den långa backen med intilliggande telefonledningar.Bosse the moviestar.

2011-05-12 @ 23:37:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback