vilken jävla rockstar!

2011-04-01 @ 20:28:56

Förra helgen i nyc var gryyyyyyyyyyym. Jag o emma tog bussen dit efter fredagens arbete, så kom till hotellet vid halv tio på kvällen. Så då vara ba att svida om o fräscha till sig, samtidigt som vi lät en stor plastmugg med rödvin gå hela laget runt om o om igen. Efter några veckors uppehåll från matilda, blev det ett kärt återseende när jag o emma knackade på deras hotelldörr. Matilda o hennes två resekompanjoner bodde tre vånigar över oss på samma hotel.

Vi blev klara o tog en taxi till ett uteställe som jag inte vet vad det heter eller vet vart det låg, ja ba hängde med helt enkelt. Kul var det och KALLT. Vi stod o huttra i kön o tänkte att fan va ovärt att stå i en köööööö. Så matilda tar sig fram till vakten och säger att;
- How long is it gonna take to get in? Im cold.
-Is it only you?
-yeah and my two friends over there.

Pekar på mig o emma o så får vi gå före alla i kön o gå in. VÄRT.

Där inne väntades massa gratisdrinkar o ett packed dansgolv. Efter ett tag så har tre svenska killar infunnit sig på klubben. Matilda o lovisa känner ena killens lillebror från deras hemstad borlänge. Riktigt trevligt gäng! Dom var på semster i en vecka och verkade vara där för att spendera pengar. Det var en väldigt lyckad kväll, och den slutade på pizzerian utanför hotellet för mig och emma. Blev matade av två män som var trevliga med ack så sliskiga. Vi va i säng kl 05.35.

Vaknar kl tolv på lördagen och sover sedan ännu mer till kl 2. Sen var det dags att dra en sväng till central park med alla från gårdagen. Så tjejgänget mötte upp killgänget och en rejäl promenix genom parken blev det. Sedan drog vi till en bar/restaurang o tog lite förfriskningar o började ladda lite inför kvällen. Gängen skildes sedan åt o grabbarna sa att dom skulle hämta upp oss senare, med en hummer.

Halv tio var vi fixade och klara. Stod nere i lobbyn o väntade, då en man öppnar hotelldörren och säger;

-Ladis, you car is here!

Var på vi går ut och möts av denna underbara syn



En hummer limosin, som grabbarna fixat. Den var det party i ska i veta. Fylld med dricka och musik rullade vi iväg och åkte över hela manhattan! Efter en timmes partande o diverse kisspauser hör man;

-äh, hörrni, ska vi köpa en timme till eller?

o så blev det. Det var så sjukt kul att åka runt i den där haha. untz untz untz.

Vi stanna tillslut vid en nattklubb som hette pacha. Hade ingen aning om vilken gata men nu när jag googlar verkar det ha varit west 46th street.

Helgen va väldigt lyckad och matilda har nu farit hem till sverige! Känns så sjukt att hon är där, jag har ju bara känt henne när hon har bott i här!

Sådär, det va en liten update om den gågna helgen.


Kommentarer
Postat av: miiiiiia!

Driver du med mig! Din jävel, drömfesten i mitt huvud!!!!

2011-04-04 @ 23:19:43
URL: http://mariaflodstroms.blogg.se/
Postat av: mummy

Kom hem!

2011-04-08 @ 21:58:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback